E-Book + WorkBook


Planowanie pracy w biurze
vs. planowanie pracy zdalnej

czyli zorganizuj kalendarz działania!

O co chodzi z tym planowaniem?

Mogłabym nazwać je wyzwaniem organizacyjnym, choć tak naprawdę wcale nim nie jest! Mogłabym też powiedzieć, że to Twoje wsparcie w osiąganiu zamierzonych celów, ale przecież w ten sposób nie wyczerpuję nawet grama możliwości, jakie daje Ci planowanie pracy w biurze.

Ujmę to zatem nieco inaczej: czy szukałaś sposobu na to, żeby dopasować wszystkie elementy układanki? Chciałaś przejąć kontrolę nad czasem i zadaniami, które do tej pory uciekały Ci przez palce? Miałaś dość kolejnych cudownych wskazówek i narzędzi, które można sobie wsadzić… między bajki?

Przedstawiam Ci proces zmiany, który przywraca radość z pracy biurowej i obniża poziom stresu, nawet jeśli znów miałabyś wylądować na home office! Myślisz, że to niemożliwe?

To znak, że potrzebujesz zagłębić się w mojego e-booka, a następnie zaplanować swój kalendarz działania w Workbooku!

Już teraz zdradzę Ci mały sekret

Przejdziemy przez ten proces razem, ponieważ wiem, jak bardzo będą Ci potrzebne:

  • doświadczenie, wynikające ze zrozumienia punktu, w którym obecnie jesteś,
  • mentalne wsparcie w chwilach zwątpienia,
  • konkretne wskazówki, pozwalające działać na zasobach, jakie już posiadasz,
  • maleńki kopniak motywacyjny, na zachętę 😊

„Planowanie to ciągłe
balansowanie na zmianie

Nie ma jednej, sprawdzonej recepty na sukces w pracy biurowej. Jeśli ktoś próbuje Ci ją sprzedać, to znaczy, że nie do końca rozumie istotę sprawy. Dlatego tak dużo możesz ode mnie usłyszeć o procesach, które są gwarantem wytworzenia sobie nawyków, wspierających Cię w planowaniu. Tego rodzaju zmiany nie dzieją się przecież od razu, ponieważ przechodzi się w nich przez kilka faz, czyli: decyzję, akceptację i wdrożenie. Wszystko to wiąże się z elastycznością, która pozwala zachować równowagę i cieszyć się efektami tej (r)ewolucji.

Co znajdziesz w e-booku?

Przeprowadzę Cię w nim przez wszystkie etapy procesu planowania pracy w biurze. Poznasz błędy, które do tej pory powstrzymywały Twoją skuteczność działania. Popracujesz nad właściwym nastawieniem do bycia zorganizowaną oraz przeszkodami, jakie sama przed sobą stawiałaś. Rozłożysz swoje nawyki na części pierwsze, żeby potem poskładać je, jak należy.

Usłyszysz co nieco o zapleczu i wspierających Twoją pracę okolicznościach. Poznasz zasady planowania, które uwzględniają perspektywę szefa, zespołu, biura oraz Twoją własną. Dowiesz się, czym są wąskie gardła i jak wygląda Twoja krzywa organizacyjna. Wybierzesz metodę, która najlepiej określi proporcje Twoich biurowych priorytetów. Nauczysz się kontrolować swoją pracę.

Pokażę Ci, kiedy i jak dać sobie przestrzeń na błędy. Poznasz zasady pracy zdalnej oraz największe wyzwania, jakie jej towarzyszą. Przekonasz się, że zaplanowanie pracy w domu jest możliwe. Stworzysz własną checklistę dnia pracy. Poznasz masę narzędzi, które będą wspierały Twoje planowanie. A przede wszystkim odkryjesz, że najlepszą pomocą w byciu zorganizowaną w biurze (i poza nim) jesteś Ty sama!

Z

Wskazówki poparte doświadczeniem

Przeszło 100 stron wypełnionych wiedzą o planowaniu i organizacji pracy, napisanych z punktu widzenia eksperta i praktyka z 15-letnim doświadczeniem w administracji.

e

Przejście przez cały proces

E-book to nie tylko masa cennych wskazówek, wiedzy oraz koncepcji, gotowych do wdrożenia. Przede wszystkim to narzędzie, które będzie wspierać Twój proces – a ja przeprowadzę Cię przez ten proces: od początku do końca.

i

Dodatkowe materiały

Razem z e-bookiem otrzymasz wyjątkowy workbook – arkusze z ćwiczeniami zaprojektowane w taki sposób, aby łatwo było Ci je wydrukować i… wykorzystać do pracy nad swoimi nawykami i planowaniem!

Ten e-book NIE jest dla Ciebie, jeśli…

  • Nie jesteś gotowa na zmiany

 

  • Nie masz otwartej głowy i brak Ci gotowości do pracy nad sobą

 

  • Szukasz „metody instant”, dzięki której zmiany będą zachodzić same

 

  • Szukasz szybkich rozwiązań, które dają szybki i krótkotrwały efekt

 

  • Nie zależy Ci na usprawnieniu swojej pracy, skutecznym planowaniu i pozbyciu się niewspierających nawyków

 

  • Nie ma w Tobie gotowości na zaangażowaną pracę z e-bookiem i wypełnianie ćwiczeń z WorkBooka 

Masz pytania? Tu znajdziesz odpowiedzi!

Dla kogo jest ten e-book?

Stworzyłam go z myślą o osobach pracujących w biurze lub wspierających swoją firmę zdalnie, właśnie w zakresie administracyjnym. Jeśli dostrzegasz luki w swoim planie pracy lub chciałabyś skuteczniej realizować codzienne zadania – ten e-book Ci w tym pomoże!

Co znajduje się w pakiecie podstawowym?

Znajdziesz w nim e-booka w formacie PDF oraz workbooka, który możesz wydrukować i do woli uzupełniać.

CZY WYSTARCZY MI PRACA Z SAMYM E-BOOKIEM?

Proces zmiany, do którego Cię w tym e-booku zapraszam, wymaga odpowiedniego wdrożenia. Aby zakończyło się ono sukcesem, potrzebujesz na bieżąco analizować poszczególne etapy planowania oraz formułować zupełnie nowe nawyki w tym zakresie. Workbook pomoże Ci wprowadzić wszystko w życie, bez zbędnego odkładania na później.

KIEDY OTRZYMAM DOSTĘP DO E-BOOKA?

Sprzedaż przedpremierowa rozpoczyna się 6 października we wtorek, a kończy 12 października w poniedziałek. Wraz z zakończeniem przedsprzedaży otrzymasz dostęp do zakupionego w czasie tej promocji e-booka. Wszystkie produkty zakupione po 12 października otrzymasz od razu po sfinalizowaniu transakcji.

JAKIE SĄ DOSTĘPNE PAKIETY?

E-booka możesz nabyć w 3 pakietach:

  1. e-book + workbook,
  2. e-book i workbook + dostęp do 2 materiałów video,
  3. e-book i workbook + dostęp do 2 materiałów video + warsztat planowania pracy.

Nie ma możliwości zakupu samego e-booka.

KIEDY MOGĘ SKORZYSTAĆ Z PAKIETU "WARSZTAT PLANOWANIA PRACY"?

Limit miejsc w Warsztacie Planowania Pracy jest ograniczony, więc jeśli zależy Ci na moim wsparciu i wspólnym przejściu przez ten proces – nie zwlekaj z decyzją. Na indywidualny warsztat (konsultację) ze mną możesz umówić się przez 3 miesiące od daty zakupu pakietu. Skontaktuj się ze mną, wysyłając w tym celu e-mail na adres: biurowerewolucje@ursago.pl i ustalmy dogodny dla Ciebie termin.

WYBIERZ SWÓJ PAKIET

E-book: Planownaie pracy w biurze vs Planowanie pracy zdalnej
E-book o planowaniu + 2 wideo
E-book o planowaniu i konsultacja

Poznaj opinie o moich Biurowych Rewolucjach

 

Kim jestem?

Nazywam się Ula Rowińska,

Nazywam się Ula Rowińska. Jestem Trenerem Administracji, Trenerem Mentalnym i Biurową Rewolucjonistką. Od ponad 15 lat odmieniam administrację. Prowadzę własną firmę UrsaGO™ i projekt Biurowe Rewolucje™. Pomagam pracownikom biur stworzyć administrację na miarę ich doświadczenia, czasu i firmy, w której pracują. Uczę i daję konkretne rozwiązania, jak zorganizować sobie pracę, zadania i cały ten biurowy świat. Przy pomocy Treningu Mentalnego udowadniam, że dobrze zorganizowana administracja zaczyna się w głowie. Przeprowadzam audyty, szkolę i tworzę kursy online.

Co jeszcze u mnie znajdziesz?

Jestem autorką e-booków, webinarów i szkoleń. Tworzę kursy o organizacji pracy i biura. Nagrywam Podcast Biurowej Rewolucjonistki, gdzie dzielę się przemyśleniami z branży administracji. Przeprowadzam audyty i usprawniam procesy administracyjne firm. Uczę i rozwijam kompetencje asystentek, sekretarek, office managerów i… wszystkich, którzy chcą lepiej zorganizować swoje działanie.