Sprzedaż kursu trwa do 23 listopada!

Dołącz do Biurowych Rewolucjonistek
„Zorganizuj Profesjonalne Biuro”

Zmień się z Asystentki
Office Managera!

Dołącz do Biurowych Rewolucjonistek
„Zorganizuj
Profesjonalne Biuro”

Zmień się z Asystentki
Office Managera!

Skończ z grzebaniem w papierach!

Weź sprawy w swoje ręce i „Zorganizuj Profesjonalne Biuro”

Ile razy próbowałaś jakoś zorganizować pracę w biurze, by mieć w końcu czas na spokojne zjedzenie obiadu.

Albo ile razy pracownicy wrzucają Ci dokumenty, nie mówiąc ani słowa i nie biorą za nie odpowiedzialności.

A może te nieszczęsne faktury i ich ilość sprawia, że na samą myśl ciśnienie Ci skacze.

I na koniec: szef, który chce raport na już, kurier stoi z przesyłką i kadrowa krzyczy o listy akt osobowych.

Wszyscy chcą wszystko na już!!

 

ZNASZ TO?

📌 Czy chciałabyś opanować dokumenty i faktury w biurze?

📌 Chcesz wiedzieć, jak efektywniej planować zarówno kalendarz, jak i zadania?

📌 Potrzebujesz zrozumieć, jak tworzyć procedury i wykorzystać je do zarządzania pracownikami tak, by wreszcie działali samodzielnie?

📌 Szukasz pomysłów na uporządkowanie swojej pracy, by usprawnić współpracę z szefem i budować wizerunek od Asystentki do Office Managera?

Świetnie, dobrze trafiłaś! Przeprowadzę Cię lekko, płynnie przez proces organizacji biura i wytłumaczę wszystko po kolei.

Zobacz filmik i bądź gotowa na wesołe zaskoczenie Pomysłowej Uli!

Jaką wiedzę dostajesz w ramach kursu?

A jak wygląda kurs od środka?

📌 W każdym module nagrania video – obszerne

📌  E-Booki do każdego modułu + checklisty oraz PDF-y

📌 Dostęp do kursu po zalogowaniu się na konto za pomocą loginu i hasła

📌  Możliwość zadawania pytań w modułach + moja osobista pomoc

📌 Dostęp do kursu na rok

📌  Wzory dokumentów, rejestry faktur, umów, urlopów i raporty dostępne do wdrożenia w biurze w plikach Word i Excel – pakiet Premium i VIP

Dla kogo jest ten kurs?

Ten kurs jest dla dziewczyn, które:

  • chcą pracować w biurze i szukają kursu, który pomoże im zrozumieć i opanować podstawy tej pracy,
  • chciałyby nauczyć się organizacji dokumentów, organizacji pracy swojej i biura,
  • pracują w biurze od jakiegoś czasu, ale są otwarte na ulepszenie pracy swojej i lepsze zarządzanie,
  • szukają sposobu na opanowanie podstaw kadrowo-płacowych, potrzebnych na stanowisku biurowym,
  • chciałyby wypracować sobie zasady współpracy z dostawcami, biurem rachunkowym i pracownikami,
  • szukają narzędzi na wypracowanie sobie metod zarządzania biurem,
  • chcą zbudować swój wizerunek, by stworzyć i realizować ścieżkę rozwoju swojej kariery, poprzez budowanie autorytetu Office Managera.

Ten kurs nie jest dla dziewczyn, które:

  • nie są zainteresowane pracą w administracji biurowej,
  • nie widzą swojej przyszłości w tej pracy,
  • uważają, że wszystko wiedzą i zjadły wszystkie rozumy,
  • marzą, by uwolnić się z tej roboty i zająć się czymś innym,
  • szukają tylko narzędzi, a nie chcą się czegoś nauczyć i rozwijać,
  • nie są otwarte na działanie i zdobywanie wiedzy oraz umiejętności.

Przestań być jakąś asystentką, stań się PROFESJONALISTKĄ 

i dołącz do kursu „Zorganizuj Profesjonalne Biuro”

Kim jestem?

Cześć, jestem Ula.

Już 13 lat walczę na froncie administracyjnym. Wcześniej jako sekretarka, asystentka, administrator i kierownika biura. Dziś jako szefowa własnej firmy.

Swoje początki pracy wspominam jako trudne i wyczerpujące. Nie miałam wiedzy, doświadczenia i pomocy. Zderzenie z codziennością korporacyjną zmusiło mnie do szybkiej nauki zasad zarządzania biurem organizacji pracy i dokumentów. A przede wszystkim nauczyło mnie reguł i zasad pracy z szefem.

Biurowe Rewolucje stworzyłam, by wspierać Ciebie i wszystkie dziewczyny, które walczą z biurową codziennością. Pamiętam  jak sama zaczynałam i dlatego wiem, że łatwo nie jest. Wszystko co umiem i wiem, wypracowałam metodą prób i błędów. Dziś chcę się dzielić wiedzą opartą na doświadczeniu, właśnie z Tobą i wszystkimi dziewczynami, takimi jak my.

Lubię to co robię i chętnie pomogę Ci zapanować nad biurowymi aspektami.

Stwórz ze mną Profesjonalne Biuro i pokaż sobie
i innym na co Cię stać!

Co zyskasz dzięki kursowi?

📌 Profesjonalne przygotowanie do rozpoczęcia pracy w biurze,

📌 Będziesz wiedzieć, co zrobić, jak zrobić i jak radzić sobie w razie problemu,

📌 Będziesz umiała poradzić sobie z dokumentami i ich organizacją,

📌 Opanujesz organizację pracy, dzięki czemu nie będziesz tracić czasu i będziesz mogła skupić się na rzeczach ważnych,

📌 Stworzysz własne metody pracy i zarządzania relacjami z pracownikami i dostawcami,

📌 Zdobędziesz pewność siebie, co pomoże Ci zbudować autorytet asystentki, chcącej sięgać po więcej,

📌 Wypracujesz zasady współpracy z biurem rachunkowym,

📌 Zorganizujesz swój system zarządzania biurem, dopasowany do Twoich potrzeb, charakteru i rytmu pracy,

📌 Nauczysz się sposobów na skuteczną i efektywną komunikację z szefem,

📌 Będziesz potrafiła pracować w sposób zorganizowany i kontrolowany, a co idzie za tym bezpieczny dla Ciebie i firmy,

📌 Żadne dokumenty księgowe czy kadrowe nie będą dla Ciebie straszne, bo będziesz znała podstawy i umiała sobie z nimi radzić.

📌 Będziesz znała się na zasadach biurowego savoir vivre, a elegancję biurową będziesz miała w jednym palcu.

Przestań się zastanawiać! Weź sprawy w swoje ręce i działaj!

Nic samo się nie wydarzy i nikt pracy biurowej za Ciebie nie zrobi.

Ale pracuj lżej i efektywniej.

Opinie o mnie i kursie:

Asia Kryger

Kurs Zorganizuj Profesjonalne Biuro, to kurs nie tylko dla asystentek !

To kurs, ktory przyda sie wszystkim pracującym w biurze, na różnych stanowiskach przez których ręce przechodzą umowy, faktury etc. Wyjazdy służbowe oraz eleganckie ubranie, to nic strasznego po kursie u Uli.

Największym plusem jest to, że wiedzę którą otrzymujemy to wiele godzin pracy i lata doświadczenia.

Warte każdych pieniędzy !

Kamila Kłosowska

 

Kurs bardzo przyjemny, wszystkie wiadomości jasne i przejrzyste.
Mimo, że jestem z zawodu technikiem ekonomistą i część wiadomości była mi znana to wiele sobie przypomniałam jak i również wiele się nauczyłam.
Dzięki kursowi czuje się pewniejsza idąc na rozmowę kwalifikacyjną.
Z przyjemnością wezmę udział w kolejnych kursach. Mega wiedza przekazana w profesjonalny sposób.

Kasia Borkowska

Praca w biurze to nie tylko odhaczanie poszczególnych zadań z listy. Jest to kierowanie sercem firmy i ciągłe dostosowywanie się do dynamicznych warunków pracy.

W dzisiejszych czasach firmy nie uczą swoich asystentek i osób, które zaczynają pracę w biurze jak w takim biurze pracować, jak się zorganizować i w jaki sposób utrzymywać relacje ze współpracownikami.

Kurs „Zorganizuj profesjonalnie biuro” jest kompendium wiedzy, którą każda asystentka powinna poznać i wdrożyć w swojej pracy. Nie ma nic bardziej cennego niż wiedza oparta na wieloletnim doświadczeniu i umiejętności pracy z ludźmi.

Ula dzieli się z nami wiedzą, która nie jest dostępna na półce w sklepie i nie można po nią sięgnąć ot tak.

Kurs jest nasycony wskazówkami i trikami, które tworzą całe know-how pracy w administracji. Jest obowiązkową pozycją nie tylko dla początkujących asystentek, ale również dla bardziej doświadczonych pracowników administracji, którym pomoże w uporządkowaniu procesów i organizacji biura.

Bardzo polecam kurs „Zorganizuj profesjonalne biuro” każdemu, kto chciałby lepiej zorganizować swoją pracę biurową.

Emilia Zybała

Kurs „Zorganizuj Profesjonalne Biuro” polecam każdemu, kto pracuje w administracji lub dopiero zaczyna z nią swoją przygodę.

Znajduje się tam ogromna ilość wiedzy praktycznej oraz materiały, które można wykorzystać od razu u siebie w biurze. Wszystko jest wytłumaczone językiem prostym i przystępnym z dużą ilością przykładów dzięki czemu łatwo sobie wyobrazić pewne sytuacje nawet jeśli do tej pory nie miało się styczności z pewnymi kwestiami.

Sama prowadząca – Ula jest uśmiechniętą i bardzo pozytywną osobą, która zawsze odpowie na każde pytanie.

Pozdrawiam!

Monika Gaweł

Biurowe Rewolucje – profesjonalizm i perfekcjonizm w pracy.
Wpadłam na profil Uli zupełnie przypadkiem, kiedy byłam na etapie poszukiwania pracy.
Ponieważ starałam się o posadę asystentki biurowej, wpadłam na pomysł żeby napisać do Uli z prośbą o pomoc w przygotowaniu się do rozmowy. Umówiła się ze mną na prywatną rozmowę, po ówczesnym przesłaniu CV, które bardzo dokładnie i precyzyjnie omówiła i przede wszystkim poprawiła.
Jako, że jest niesamowicie ciepłym człowiekiem dała mi duże wsparcie po tak długiej przerwie od pracy. Oprócz tego mam pewność, że CV poprawione według uwag Uli jest bardzo dobrze skonstruowane.
Do dziś mam stara wersję z uwagami.

Patra Lauff

 

Biurowe Rewolucje – pełen profesjonalizm, ogromna wiedza, znajomość realiów: zamiast suchej teorii -> praktyczne wskazówki!

Miałam przyjemność wziąć udział w prywatnej konsultacji z Ulą, którą wygrałam po udziale w jednym z webinarów.

Otrzymałam konkretne odpowiedzi na wszystkie moje pytania dotyczące: organizacji dokumentów w sposób przejrzysty; zabezpieczania danych; radzenia sobie w sytuacjach stresowych w biurze; pracy z zadaniami ad hoc.

Duża dawka przydatnych informacji, polecam!

Q & A KURSU ZORGANIZUJ PROFESJONALNE BIURO

R

Jakie muszę mieć doświadczenie, by dołączyć do kursu?

Kurs stworzyłam dla chcących pracować w biurze i startujących od zera. Dla osób początkujących, jak i tych doświadczonych. Te ostatnie będą miały niezłą powtórkę lub świetny pakiet szkoleniowy porządkujących ich pracę.

R

Czy do materiałów mam stały dostęp?

Tak, o każdej porze dnia i nocy. Chyba, że coś się technicznie wysypie 😉 Możesz logować się do kursu, gdzie chcesz. Dostęp jest uzależniony od wybranego pakietu.

R

Czy certyfikat jest tylko on-line?

Nie, certyfikat wystawiam w formie papierowej i przesyłam do Ciebie pocztą.

R

Czy mogę zapłacić przelewem?

Tak, możesz.

R

Czy mogę płacić kartą?

Tak, oczywiście.

R

Czy mogę dostać fakturę?

Tak, oczywiście. Wystawiam fakturę, pod warunkiem, że otrzymam pełne dane.

R

Czy pliki Excel i Word są gotowe do użycia?

Tak, oczywiście. Możesz je modyfikować wg potrzeb Twojego biura i pracy.

R

Czy konsultacje mogę wykorzystać w późniejszym terminie?

Nie ma żadnego problemu, byś wykorzystała je później. Jednak proszę poinformuj mnie o tym po zakupie.