Biurowe Rewolucje

Hej, jestem Ula Rowińska!

Jestem pierwszym Trenerem Administracji w Polsce, Trenerem Mentalnym i Biurową Rewolucjonistką. Już ponad 15 lat odmieniam administracje. Pomagam Biurowym Rewolucjonistkom stworzyć administracje na miarę ich doświadczenia, czasu i firmy, w której pracują. Uczę i daję konkretne rozwiązania, jak zorganizować sobie pracę, zadania i cały ten biurowy świat. Przy pomocy Treningu Mentalnego udowadniam, że dobrze zorganizowana administracja zaczyna się w głowie!

Na co dzień prowadzę firmę UrsaGO™, która buduje i rozwija administracje firm, opierając się na efektywnych procesach organizacyjnych i potencjale pracowników biurowych. Przeprowadzam audyty, szkolę i tworzę kursy on-line.

Moją misją jest tworzyć administracje szyte na miarę.

Zacznij własną Biurową Rewolucję!

SPRAWDŹ, W JAKI SPOSÓB MOGĘ CI POMÓC

DARMOWE BIUROWE MATERIAŁY

Pobierz ułatwiające pracę materiały i wskazówki organizacyjne, które dla Ciebie przygotowałam.

w

KONSULTACJE 1:1

Jeśli masz pytania lub wątpliwości – porozmawiajmy. Wspólnie stworzymy podstawy efektywnego biura.

KURS "ZORGANIZUJ SIĘ W BIURZE"

Poznaj moje autorskie, sprawdzone techniki i stwórz swój indywidualny system zarządzania biurem!

Zacznij własną Biurową Rewolucję!

SPRAWDŹ, W JAKI SPOSÓB MOGĘ CI POMÓC

DARMOWE BIUROWE MATERIAŁY

Pobierz ułatwiające pracę materiały i wskazówki organizacyjne, które dla Ciebie przygotowałam.

w

KONSULTACJE 1:1

Jeśli masz pytania lub wątpliwości – porozmawiajmy. Wspólnie stworzymy podstawy efektywnego biura.

KURS "ZORGANIZUJ SIĘ W BIURZE"

Poznaj moje autorskie, sprawdzone techniki i stwórz swój indywidualny system zarządzania biurem!

Trening Mentalny

WSPARCIE W BIZNESIE

Trening Mentalny w biznesie to wszechstronne narzędzie, które wspiera rozwój człowieka, a także ukierunkowuje go na osiągnięcie sukcesu i czerpanie satysfakcji z wykonywanej pracy. Połączenie elementów socjologii, neuronauki oraz psychologii daje pozytywne rezultaty i umożliwia pracę nad problemami lub wyzwaniami w sposób złożony. Jako Trener Mentalny pomagam moim klientom pozbyć się blokad i wykorzystać w pełni potencjał, jaki mają w sobie. Trening Mentalny wspiera w rozwoju kariery, pomaga kształtować asertywną postawę i zwalczać złe nawyki przeniesione do pracy z życia prywatnego.

Metody szkolenia i rozwijania kompetencji pracowników administracji opieram między innymi o Trening Mentalny. Dzięki temu każdy będzie w stanie kontrolować, przewidywać i efektywnie zarządzać biurem. Dzięki Treningowi Mentalnemu rozwiewam potencjalne bariery i problemy na ścieżce rozwoju zawodowego. Organizuję szkolenia dla pracowników oraz sesje indywidualne.

JAK JESZCZE MOGĘ CI POMÓC?

Opinie Biurowych Rewolucjonistek

CZEGO MOŻESZ SIĘ PO MNIE SPODZIEWAĆ

Magdalena Jagła

Obejrzałam kilka materiałów z Ulą, poczytałam materiały na blogu i w social mediach i zdecydowałam się na pierwszą w swoim życiu konsultację. To była jedna z lepszych decyzji w mojej karierze. Ula świetnie odczytała co we mnie siedzi, doradziła dalsze kroki, a potem poprosiła o follow up. Ma w sobie tyle pozytywnej energii, którą może rozdzielić na tłumy 🙂 A przede wszystkim jest profesjonalistką, robi rzeczy unikatowe na rynku. Naprawdę warto.

Agata Ramus

Każdy Office Manager który świadomie kieruje swoją karierą powinien pojawić się na szkoleniu Office Manager Przyszłości, które prowadzi Ula. Szukasz 6h prezentacji, po której głowa puchnie od informacji, a z torebki wypadają wizytówki sprzedawców tych wyjątkowych rozwiązań które od jutra zmienią Twoją pracę?
To na szkoleniu u Uli Rowińskiej na pewno dostaniesz znacznie więcej!

Polecam każdemu, kto chce zaplanować swoją karierę, kto otworzy się na komentarz praktyka z kilkunastoletnim doświadczeniem. Nietypowe podejście, bardzo kameralna grupa, świetnie dobrane miejsce szkolenia, modyfikacja omawianych tematów zgodnie z obecnymi kompetencjami uczestników – wszystko to sprawia, że żałuje się zmarnowanego czasu, pieniędzy i energii na dotychczasowe szkolenia.

Pozdrawiam wszystkich Office Managerów – jeśli wydaje się Wam że już wszystko wiecie, zapraszam na spotkanie z Ulą!

 

 

 

 

 

 

 

Kamila Kłosowska

Kurs bardzo przyjemny, wszystkie wiadomości jasne i przejrzyste. Mimo, że jestem z zawodu technikiem ekonomistą i część wiadomości była mi znana to wiele sobie przypomniałam, jak i również wiele się nauczyłam. Dzięki kursowi czuje się pewniejsza idąc na rozmowę kwalifikacyjną.

Z przyjemnością wezmę udział w kolejnych kursach.

Mega wiedza przekazana w profesjonalny sposób.

Emilia Zybała

Kurs „Zorganizuj Profesjonalne Biuro” polecam każdemu, kto pracuje w administracji lub dopiero zaczyna z nią swoją przygodę.

Znajduje się tam ogromna ilość wiedzy praktycznej oraz materiały, które można wykorzystać od razu u siebie w biurze. Wszystko jest wytłumaczone językiem prostym i przystępnym z dużą ilością przykładów dzięki czemu łatwo sobie wyobrazić pewne sytuacje nawet jeśli do tej pory nie miało się styczności z pewnymi kwestiami.

Sama prowadząca – Ula jest uśmiechniętą i bardzo pozytywną osobą, która zawsze odpowie na każde pytanie.

Pozdrawiam!

Asia Kryger

Kurs Zorganizuj Profesjonalne Biuro, to kurs nie tylko dla asystentek !

To kurs, ktory przyda sie wszystkim pracującym w biurze, na różnych stanowiskach przez których ręce przechodzą umowy, faktury etc. Wyjazdy służbowe oraz eleganckie ubranie, to nic strasznego po kursie u Uli.

Największym plusem jest to, że wiedzę którą otrzymujemy to wiele godzin pracy i lata doświadczenia.

Warte każdych pieniędzy !

Monika Gaweł

Biurowe Rewolucje – profesjonalizm i perfekcjonizm w pracy.
Wpadłam na profil Uli zupełnie przypadkiem, kiedy byłam na etapie poszukiwania pracy.
Ponieważ starałam się o posadę asystentki biurowej, wpadłam na pomysł żeby napisać do Uli z prośbą o pomoc w przygotowaniu się do rozmowy. Umówiła się ze mną na prywatną rozmowę, po ówczesnym przesłaniu CV, które bardzo dokładnie i precyzyjnie omówiła i przede wszystkim poprawiła.
Jako, że jest niesamowicie ciepłym człowiekiem dała mi duże wsparcie po tak długiej przerwie od pracy. Oprócz tego mam pewność, że CV poprawione według uwag Uli jest bardzo dobrze skonstruowane.
Do dziś mam stara wersję z uwagami.

Patra Lauff

Biurowe Rewolucje – pełen profesjonalizm, ogromna wiedza, znajomość realiów: zamiast suchej teorii -> praktyczne wskazówki!

Miałam przyjemność wziąć udział w prywatnej konsultacji z Ulą, którą wygrałam po udziale w jednym z webinarów.

Otrzymałam konkretne odpowiedzi na wszystkie moje pytania dotyczące: organizacji dokumentów w sposób przejrzysty; zabezpieczania danych; radzenia sobie w sytuacjach stresowych w biurze; pracy z zadaniami ad hoc.

Duża dawka przydatnych informacji, polecam!

Osiągnięcia

Publikacje w prasie

Miałam przyjemność opublikować kilka artykułów w prasie, które skupiały się wokół tematyki związanej z pracą w biurze, stereotypami w pracy sekretarki i asystentki czy procesach w zarządzaniu administracją.

Artykuły warte uwagi:

  • „Procesowe podejście w zarządzaniu administracją ma sens?” Bez Gorsetu (zima 2019)
  • „Zrewolucjonizować pracę sekretarki” Głos Mordoru nr 44 (lipiec 2019)

Prelekcje i wystąpienia

Regularnie biorę udział w prelekcjach i wystąpieniach na konferencjach poświęconych branży biznesowej i administracyjnej.

Miałam przyjemność gościć:

I. Wywiad u Karoliny Żebrowskiej - Kreatywnej Freelancerki

Temat: Administracja, planowanie i kreatywność w branży opartej o schematy i procesy
Podcast Kreatywnej Freelancerki | #005 Biurowa Rewolucja

II. Wywiad w Mała Wielka Firma, odcinek: 297

Temat: Organizacja pracy w biurze
https://malawielkafirma.pl/organizacja-pracy-w-biurze/

III. 2019-11-19 Konferencja Elektroniczny Obieg Dokumentów

Temat: Jak wprowadzić EOD w firmie?

IV. 2019-06-13 Wydarzenie: Kobieta w Biznesie

Temat: Jak rozwinęłam swój biznes i czym jest savoir vivre w biznesie?

 

V. 2019-05-23 Wydarzenie: Kobieta w Biznesie

Temat: Biznesowy savoir vivre i jego tajemnice

 

VI. 2019-01-17 Konferencja Elektroniczy Obieg Dokumentów

Temat: Elektroniczny Obieg Dokumentów: wdrażać czy nie?

 

VII. 2018-06-05 Konferencja Elektroniczy Obieg Dokumentów

Temat: Mapowanie i optymalizacja procesów administracji warunkiem skutecznego wdrożenia Elektronicznego Obiegu Dokumentów

 

Działania społeczne

Jestem pomysłodawczynią kampanii społecznej #SZEFIESZANUJ, która ma na celu przeciwdziałanie stygmatyzacji pracy kobiet na stanowiskach wspierających – Asystentek, Sekretarek i Office Managerek. W styczniu 2020 roku, poprzez specjalnie zaprojektowaną stronę oraz film promocyjny, stworzone na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród grupy kobiet na stanowiskach wspierających, podjęłam dialog skierowany do pracowników i szefów, managerów i właścicieli firm, stanowiący podstawę do zmian w traktowaniu kobiet w środowisku zawodowym.


www.szefieszanuj.pl

Pobierz mój press kit i dowiedz się więcej o możliwościach współpracy

Konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe – galeria

BLOG

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE ARTYKUŁY

5 korzyści z organizacji dokumentów biurowych

5 korzyści z organizacji dokumentów biurowych

Z dokumentami jest zazwyczaj tak, że albo się je lubi, albo nienawidzi. Dokumenty wymagają uporządkowania i dokładności, by móc je sensownie ogarnąć. Statystyczny Polak ma jednak negatywną reakcję na hasło: dokumenty. Trzeba przyznać, że zwłaszcza urzędy i niektóre...

Biurowy savoir vivre – 40 ważnych wskazówek!

Biurowy savoir vivre – 40 ważnych wskazówek!

Biurowy savoir vivre ma znaczenie czy jest tylko nadinterpretacją i zbytecznym dodatkiem do ogromu zadań w biurze? Dlaczego w każdym ogłoszeniu na stanowisko biurowe znajdują się wymogi co do kultury osobistej? Jakie zasady savoir vivre obowiązują w pracy biurowej? Na...

Zapisz się dziś do

Bazy Dokumentacji Biurowej

Odbierz materiały, które uwolnią Twój czas i pomogą Ci lepiej zarządzać biurem. Bądź zawsze na bieżąco z materiałami i artykułami o organizacji administracji.