Biurowe Rewolucje

Hej, jestem Ula Rowińska!

Jestem pierwszym Trenerem Administracji w Polsce, Trenerem Mentalnym i Biurową Rewolucjonistką. Już ponad 15 lat odmieniam administracje. Pomagam Biurowym Rewolucjonistkom stworzyć administracje na miarę ich doświadczenia, czasu i firmy, w której pracują. Uczę i daję konkretne rozwiązania, jak zorganizować sobie pracę, zadania i cały ten biurowy świat. Przy pomocy Treningu Mentalnego udowadniam, że dobrze zorganizowana administracja zaczyna się w głowie!

Na co dzień prowadzę firmę UrsaGO®, która buduje i rozwija administracje firm, opierając się na efektywnych procesach organizacyjnych i potencjale pracowników biurowych. Przeprowadzam audyty, szkolę i tworzę kursy on-line.

Moją misją jest tworzyć administracje szyte na miarę.

Zacznij własną Biurową Rewolucję!

SPRAWDŹ, W JAKI SPOSÓB MOGĘ CI POMÓC

DARMOWE BIUROWE MATERIAŁY

Pobierz ułatwiające pracę materiały i wskazówki organizacyjne, które dla Ciebie przygotowałam.

w

KONSULTACJE 1:1

Jeśli masz pytania lub wątpliwości – porozmawiajmy. Wspólnie stworzymy podstawy efektywnego biura.

KURS "ZORGANIZUJ SIĘ W BIURZE"

Poznaj moje autorskie, sprawdzone techniki i stwórz swój indywidualny system zarządzania biurem!

Zacznij własną Biurową Rewolucję!

SPRAWDŹ, W JAKI SPOSÓB MOGĘ CI POMÓC

DARMOWE BIUROWE MATERIAŁY

Pobierz ułatwiające pracę materiały i wskazówki organizacyjne, które dla Ciebie przygotowałam.

w

KONSULTACJE 1:1

Jeśli masz pytania lub wątpliwości – porozmawiajmy. Wspólnie stworzymy podstawy efektywnego biura.

KURS "ZORGANIZUJ SIĘ W BIURZE"

Poznaj moje autorskie, sprawdzone techniki i stwórz swój indywidualny system zarządzania biurem!

#SZEFIESZANUJ

10 MARCA 2021 ODBYŁA SIĘ DEBATA 

Kampania #szefieszanuj zaprasza do dyskusji oraz podjęcia tematu praw i nastawienia do kobiet w ich miejscu pracy.

Pomysł zrodził się w odpowiedzi na problem stygmatyzacji zawodu Asystentki i Sekretarki, jak również z potrzeby szerzenia wiedzy na temat budowania właściwych, opartych o zaufanie i wzajemne wsparcie relacji pomiędzy pracownicami a przełożonymi.

Kampanię zrealizowano na początku 2020 roku, tuż przed wybuchem pandemii, stąd pomysł na jej kontynuację w postaci debaty online z udziałem ekspertów, która ukaże nową perspektywę wartości pracy biurowej dla funkcjonowania firm w tej zmiennej rzeczywistości.

10 marca 2021 roku odbyła się debata, która ma na celu zachęcić do otwartej dyskusji – do udziału zapraszamy pracowników i szefów, by móc wspólnie rozmawiać o rzeczach ważnych dla przyszłości branży administracyjnej!

JAK JESZCZE MOGĘ CI POMÓC?

Opinie Biurowych Rewolucjonistek

CZEGO MOŻESZ SIĘ PO MNIE SPODZIEWAĆ

Aleksandra Kazubowska

Ula, dziękuję za bardzo ciekawe szkolenie. Mam ogromny apetyt na jeszcze J

Z jednej strony sporo przydatnych wskazówek praktycznych, z drugiej duża dawka emocjonalnego wsparcia i energii do zmian.

To bardzo ważne w naszym coraz mniej życzliwym świecie.

Dziękuję.

Dominika Rapacz

Jestem bardzo zadowolona z udziału w szkoleniu „Zorganizowana i pewna siebie.”

Największą dla mnie wartością było przeanalizowanie naszych case study oraz zwrócenie uwagi na pracę mentalną, którą każda z nas powinna wykonać.

Pozdrawiam serdecznie 🙂

Magdalena Jagła

Obejrzałam kilka materiałów z Ulą, poczytałam materiały na blogu i w social mediach i zdecydowałam się na pierwszą w swoim życiu konsultację. To była jedna z lepszych decyzji w mojej karierze. Ula świetnie odczytała co we mnie siedzi, doradziła dalsze kroki, a potem poprosiła o follow up. Ma w sobie tyle pozytywnej energii, którą może rozdzielić na tłumy 🙂 A przede wszystkim jest profesjonalistką, robi rzeczy unikatowe na rynku. Naprawdę warto.

Agata Ramus

Każdy Office Manager który świadomie kieruje swoją karierą powinien pojawić się na szkoleniu Office Manager Przyszłości, które prowadzi Ula. Szukasz 6h prezentacji, po której głowa puchnie od informacji, a z torebki wypadają wizytówki sprzedawców tych wyjątkowych rozwiązań które od jutra zmienią Twoją pracę?
To na szkoleniu u Uli Rowińskiej na pewno dostaniesz znacznie więcej!

Polecam każdemu, kto chce zaplanować swoją karierę, kto otworzy się na komentarz praktyka z kilkunastoletnim doświadczeniem. Nietypowe podejście, bardzo kameralna grupa, świetnie dobrane miejsce szkolenia, modyfikacja omawianych tematów zgodnie z obecnymi kompetencjami uczestników – wszystko to sprawia, że żałuje się zmarnowanego czasu, pieniędzy i energii na dotychczasowe szkolenia.

Pozdrawiam wszystkich Office Managerów – jeśli wydaje się Wam że już wszystko wiecie, zapraszam na spotkanie z Ulą!

 

 

 

 

 

 

 

Kamila Kłosowska

Kurs bardzo przyjemny, wszystkie wiadomości jasne i przejrzyste. Mimo, że jestem z zawodu technikiem ekonomistą i część wiadomości była mi znana to wiele sobie przypomniałam, jak i również wiele się nauczyłam. Dzięki kursowi czuje się pewniejsza idąc na rozmowę kwalifikacyjną.

Z przyjemnością wezmę udział w kolejnych kursach.

Mega wiedza przekazana w profesjonalny sposób.

Emilia Zybała

Kurs „Zorganizuj Profesjonalne Biuro” polecam każdemu, kto pracuje w administracji lub dopiero zaczyna z nią swoją przygodę.

Znajduje się tam ogromna ilość wiedzy praktycznej oraz materiały, które można wykorzystać od razu u siebie w biurze. Wszystko jest wytłumaczone językiem prostym i przystępnym z dużą ilością przykładów dzięki czemu łatwo sobie wyobrazić pewne sytuacje nawet jeśli do tej pory nie miało się styczności z pewnymi kwestiami.

Sama prowadząca – Ula jest uśmiechniętą i bardzo pozytywną osobą, która zawsze odpowie na każde pytanie.

Pozdrawiam!

Asia Kryger

Kurs Zorganizuj Profesjonalne Biuro, to kurs nie tylko dla asystentek !

To kurs, ktory przyda sie wszystkim pracującym w biurze, na różnych stanowiskach przez których ręce przechodzą umowy, faktury etc. Wyjazdy służbowe oraz eleganckie ubranie, to nic strasznego po kursie u Uli.

Największym plusem jest to, że wiedzę którą otrzymujemy to wiele godzin pracy i lata doświadczenia.

Warte każdych pieniędzy !

Monika Gaweł

Biurowe Rewolucje – profesjonalizm i perfekcjonizm w pracy.
Wpadłam na profil Uli zupełnie przypadkiem, kiedy byłam na etapie poszukiwania pracy.
Ponieważ starałam się o posadę asystentki biurowej, wpadłam na pomysł żeby napisać do Uli z prośbą o pomoc w przygotowaniu się do rozmowy. Umówiła się ze mną na prywatną rozmowę, po ówczesnym przesłaniu CV, które bardzo dokładnie i precyzyjnie omówiła i przede wszystkim poprawiła.
Jako, że jest niesamowicie ciepłym człowiekiem dała mi duże wsparcie po tak długiej przerwie od pracy. Oprócz tego mam pewność, że CV poprawione według uwag Uli jest bardzo dobrze skonstruowane.
Do dziś mam stara wersję z uwagami.

Patra Lauff

Biurowe Rewolucje – pełen profesjonalizm, ogromna wiedza, znajomość realiów: zamiast suchej teorii -> praktyczne wskazówki!

Miałam przyjemność wziąć udział w prywatnej konsultacji z Ulą, którą wygrałam po udziale w jednym z webinarów.

Otrzymałam konkretne odpowiedzi na wszystkie moje pytania dotyczące: organizacji dokumentów w sposób przejrzysty; zabezpieczania danych; radzenia sobie w sytuacjach stresowych w biurze; pracy z zadaniami ad hoc.

Duża dawka przydatnych informacji, polecam!

Osiągnięcia

Publikacje w prasie

Miałam przyjemność opublikować kilka artykułów w prasie, które skupiały się wokół tematyki związanej z pracą w biurze, stereotypami w pracy sekretarki i asystentki czy procesach w zarządzaniu administracją.

Artykuły warte uwagi:

Prelekcje i wystąpienia

Regularnie biorę udział w prelekcjach i wystąpieniach na konferencjach poświęconych branży biznesowej i administracyjnej.

Miałam przyjemność gościć:

I. Wywiad u Karoliny Żebrowskiej - Kreatywnej Freelancerki

Temat: Administracja, planowanie i kreatywność w branży opartej o schematy i procesy
Podcast Kreatywnej Freelancerki | #005 Biurowa Rewolucja

II. Wywiad w Mała Wielka Firma, odcinek: 297

Temat: Organizacja pracy w biurze
https://malawielkafirma.pl/organizacja-pracy-w-biurze/

III. 2019-11-19 Konferencja Elektroniczny Obieg Dokumentów

Temat: Jak wprowadzić EOD w firmie?

IV. 2019-06-13 Wydarzenie: Kobieta w Biznesie

Temat: Jak rozwinęłam swój biznes i czym jest savoir vivre w biznesie?

 

V. 2019-05-23 Wydarzenie: Kobieta w Biznesie

Temat: Biznesowy savoir vivre i jego tajemnice

 

VI. 2019-01-17 Konferencja Elektroniczy Obieg Dokumentów

Temat: Elektroniczny Obieg Dokumentów: wdrażać czy nie?

 

VII. 2018-06-05 Konferencja Elektroniczy Obieg Dokumentów

Temat: Mapowanie i optymalizacja procesów administracji warunkiem skutecznego wdrożenia Elektronicznego Obiegu Dokumentów

 

Działania społeczne

Jestem pomysłodawczynią kampanii społecznej #SZEFIESZANUJ, która ma na celu przeciwdziałanie stygmatyzacji pracy kobiet na stanowiskach wspierających – Asystentek, Sekretarek i Office Managerek. W styczniu 2020 roku, poprzez specjalnie zaprojektowaną stronę oraz film promocyjny, stworzone na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród grupy kobiet na stanowiskach wspierających, podjęłam dialog skierowany do pracowników i szefów, managerów i właścicieli firm, stanowiący podstawę do zmian w traktowaniu kobiet w środowisku zawodowym.


www.szefieszanuj.pl

Pobierz mój press kit i dowiedz się więcej o możliwościach współpracy

Konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe – galeria

BLOG

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Organizacja dokumentów?! Czemu nie!

Organizacja dokumentów?! Czemu nie!

Czy na samą myśl o porządkach w biurze - czujesz gęsią skórkę? Ten artykuł powstał właśnie z myślą o Tobie! Pokażę w nim, jak organizacja dokumentów może wspierać Cię w codziennej pracy, przygotowując na wiele nieprzewidzianych sytuacji. Stres związany z “papierkową...

Komunikacja w firmie – o co tyle zamieszania?

Komunikacja w firmie – o co tyle zamieszania?

Rzetelne informacje to w obecnym świecie towar niemal luksusowy. Ostatni rok pokazał niczym w soczewce, że właśnie one są w stanie zaważyć o losach zarówno małych i dużych firm, jak i wielkich korporacji. To relacje w zespole czy biurze decydowały o “być albo nie być”...

Podcast Biurowej Rewolucjonistki #007

Podcast Biurowej Rewolucjonistki #007

8 błędów organizacyjnych w firmie Sprawdź, o które obszary organizacji firmy warto zadbać zawczasu, aby: zwiększyć efektywność pracy, poprawić komunikację zespołu, usprawnić działania administracyjne, zabezpieczyć dokumenty, zaoszczędzić pieniądze. „Jumpin Boogie...

Zapisz się dziś do

Bazy Dokumentacji Biurowej

Odbierz materiały, które uwolnią Twój czas i pomogą Ci lepiej zarządzać biurem. Bądź zawsze na bieżąco z materiałami i artykułami o organizacji administracji.