
Biurowe Rewolucje
Hej, jestem Ula Rowińska!
Jestem pierwszym Trenerem Administracji w Polsce, Trenerem Mentalnym i Biurową Rewolucjonistką. Już ponad 15 lat odmieniam administracje. Pomagam Biurowym Rewolucjonistkom stworzyć administracje na miarę ich doświadczenia, czasu i firmy, w której pracują. Uczę i daję konkretne rozwiązania, jak zorganizować sobie pracę, zadania i cały ten biurowy świat. Przy pomocy Treningu Mentalnego udowadniam, że dobrze zorganizowana administracja zaczyna się w głowie!
Na co dzień prowadzę firmę UrsaGO® , która buduje i rozwija administracje firm, opierając się na efektywnych procesach organizacyjnych i potencjale pracowników biurowych. Przeprowadzam audyty, szkolę i tworzę kursy on-line.
Moją misją jest tworzyć administracje szyte na miarę.
Zacznij własną Biurową Rewolucję!
DARMOWE BIUROWE MATERIAŁY
Pobierz ułatwiające pracę materiały i wskazówki organizacyjne, które dla Ciebie przygotowałam.
KONSULTACJE 1:1
Jeśli masz pytania lub wątpliwości – porozmawiajmy. Wspólnie stworzymy podstawy efektywnego biura.
KURS "ZORGANIZUJ SIĘ W BIURZE"
Poznaj moje autorskie, sprawdzone techniki i stwórz swój indywidualny system zarządzania biurem!
Zacznij własną Biurową Rewolucję!
DARMOWE BIUROWE MATERIAŁY
Pobierz ułatwiające pracę materiały i wskazówki organizacyjne, które dla Ciebie przygotowałam.
KONSULTACJE 1:1
Jeśli masz pytania lub wątpliwości – porozmawiajmy. Wspólnie stworzymy podstawy efektywnego biura.
KURS "ZORGANIZUJ SIĘ W BIURZE"
Poznaj moje autorskie, sprawdzone techniki i stwórz swój indywidualny system zarządzania biurem!
Trening Mentalny

Metody szkolenia i rozwijania kompetencji pracowników administracji opieram między innymi o Trening Mentalny. Dzięki temu każdy będzie w stanie kontrolować, przewidywać i efektywnie zarządzać biurem. Dzięki Treningowi Mentalnemu rozwiewam potencjalne bariery i problemy na ścieżce rozwoju zawodowego. Organizuję szkolenia dla pracowników oraz sesje indywidualne.
Osiągnięcia
Publikacje w prasie
Artykuły warte uwagi:
- „Różne pokolenia – jedno biuro” Real Estate Magazine 6/2020
- „Jak zarządzać procesami administracyjnymi w firmie?” Real Estate Magazine 5/2020
- „Procesowe podejście w zarządzaniu administracją ma sens?” Bez Gorsetu (zima 2019)
- „Zrewolucjonizować pracę sekretarki” Głos Mordoru nr 44 (lipiec 2019)

Prelekcje i wystąpienia
Regularnie biorę udział w prelekcjach i wystąpieniach na konferencjach poświęconych branży biznesowej i administracyjnej.
Miałam przyjemność gościć:
I. Wywiad u Karoliny Żebrowskiej - Kreatywnej Freelancerki
Temat: Administracja, planowanie i kreatywność w branży opartej o schematy i procesy
Podcast Kreatywnej Freelancerki | #005 Biurowa Rewolucja
II. Wywiad w Mała Wielka Firma, odcinek: 297
Temat: Organizacja pracy w biurze
https://malawielkafirma.pl/organizacja-pracy-w-biurze/
III. 2019-11-19 Konferencja Elektroniczny Obieg Dokumentów
Temat: Jak wprowadzić EOD w firmie?
IV. 2019-06-13 Wydarzenie: Kobieta w Biznesie
Temat: Jak rozwinęłam swój biznes i czym jest savoir vivre w biznesie?
V. 2019-05-23 Wydarzenie: Kobieta w Biznesie
Temat: Biznesowy savoir vivre i jego tajemnice
VI. 2019-01-17 Konferencja Elektroniczy Obieg Dokumentów
Temat: Elektroniczny Obieg Dokumentów: wdrażać czy nie?
VII. 2018-06-05 Konferencja Elektroniczy Obieg Dokumentów
Temat: Mapowanie i optymalizacja procesów administracji warunkiem skutecznego wdrożenia Elektronicznego Obiegu Dokumentów
Działania społeczne
Jestem pomysłodawczynią kampanii społecznej #SZEFIESZANUJ, która ma na celu przeciwdziałanie stygmatyzacji pracy kobiet na stanowiskach wspierających – Asystentek, Sekretarek i Office Managerek. W styczniu 2020 roku, poprzez specjalnie zaprojektowaną stronę oraz film promocyjny, stworzone na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród grupy kobiet na stanowiskach wspierających, podjęłam dialog skierowany do pracowników i szefów, managerów i właścicieli firm, stanowiący podstawę do zmian w traktowaniu kobiet w środowisku zawodowym.
www.szefieszanuj.pl
Pobierz mój press kit i dowiedz się więcej o możliwościach współpracy
Konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe – galeria
BLOG
Własna kolekcja papiernicza – jak wygląda współpraca z drukarnią?
Środowisko poligraficzne zafundowało mi w tym roku niemałe zaskoczenie. Wydawałoby się, że w czasach pandemii i gospodarczego załamania, jeszcze większy nacisk kładzie się na jakość obsługi każdego potencjalnego klienta. Takie były moje oczekiwania, które brałam wręcz...
Podcast Biurowej Rewolucjonistki #005
Jak zorganizować biuro w czasie pandemii? Inspiracją do tego podcastu był prowadzony przeze mnie cykl 3 webinariów: Jak zorganizować biuro w czasie pandemii? Podczas cyklu rozmawialiśmy o błędach, podpowiedziach na organizacyjne rozwiązania i omawialiśmy...
Firmowe święta coraz bliżej? Warto je zorganizować!
Okres przedświąteczny można nazwać czasem decyzji. Z jednej strony pojawia się potrzeba docenienia pracowników, którzy wspierali firmę w tym trudnym czasie, a z drugiej – konieczność zaplanowania niepewnej przyszłości. Wspólne celebrowanie świąt to doskonała okazja na...
