SZKOLENIE

Office Manager Przyszłości

czyli

(r)ewolucja trwa, jesteś gotowa?

LAT DOŚWIADCZENIA

biurowych rewolucjonistek

%

skuteczności działania

średnia ocen szkoleń

CZY JESTEŚ GOTOWA NA ZMIANY I NADCHODZĄCĄ REWOLUCJĘ?

Najnowsze badania mówią jednoznacznie: kompetencje techniczne ustępują pierwszeństwa kompetencjom miękkim. Międzynarodowe Forum Gospodarcze wyróżniło nawet TOP 10 umiejętności, kluczowych w najbliższej przyszłości. Dynamiczny rozwój przemysłu i związana z nim cyfryzacja firm, a także trudny czas pandemii, oznaczają konieczność zmian w firmach oraz potrzebę doskonalenia. To ono jest warunkiem awansu i zachowania swojego stanowiska na dłużej. Biura czekają zmiany, nowe technologie i kolejne wyzwania w obrębie nawiązywania relacji i budowania zespołów. Praca zdalna tym bardziej wymusza potrzebę świeżego spojrzenia i płynnego reagowania na wszelkie zmiany, jakie pojawiają się w firmach.

 

Moją odpowiedzią na czekające nas zmiany jest nowe szkolenie, które stworzyłam na podstawie najnowszych danych i dopasowanych do nich narzędzi pracy.

 

Weź udział w szkoleniu Office Manager Przyszłości, opracowanym na podstawie TOPowych umiejętności, pożądanych na rynku administracji.

 

Jeśli zastanawiasz się:

 

Czy masz wszystko pod kontrolą?

Jesteś gotowa na to, co nadchodzi?

Moje szkolenie jest właśnie dla Ciebie!

Przygotowałam zupełną nowość, której nie znajdziesz na rynku szkoleniowym!

Jako Office Manager Przyszłości, będziesz mogła::

  1. jasno i skrupulatnie przygotować się na nadchodzące wyzwania,
  2. wykorzystać narzędzia do zarządzania ludźmi, zespołami i zadaniami (wdrożysz je bezpośrednio po szkoleniu!),
  3. przeprowadzić w firmie proces zmian w zespole, którym zarządzasz.

 

Udział w szkoleniu zbuduje w Tobie gotowość na nadchodzącą rewolucję!

Pandemia i kryzysy staną się dla Ciebie wyzwaniami, a nie barierami nie do pokonania. W rzeczywistości poradzisz sobie z nimi bez presji czy strachu, ponieważ skupisz się na procesach, decydujących o Twoim sukcesie!

 

Te wszystkie elementy poznasz podczas szkolenia, stworzonego na potrzeby doświadczonych Office Managerów.

 

Jakie TOP umiejętności poznasz na szkoleniu?

  1. Kompleksowe rozwiązywanie problemów
  2. Myślenie krytyczne
  3. Kreatywność
  4. Zarządzanie ludźmi
  5. Współpraca i kooperacja
  6. Inteligencja emocjonalna
  7. Ocena i podejmowanie decyzji
  8. Orientacja na usługi
  9. Negocjacje
  10. Elastyczność myślenia

 

Udział w szkoleniu to tak naprawdę inwestycja w nowe umiejętności kierownicze i Twój rozwój osobisty. Wniesiesz do zestawu swoich kompetencji zupełnie nową jakość, otwartą na zmiany i odporną na nadchodzące kryzysów. Dzięki temu możesz stać się siłą napędową całego zespołu!

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

d

Poznasz nowe kompetencje przyszłości 

l

zyskasz nowe narzędzia do pracy

v

przećwiczysz poznane metody podczas warsztatu

:

pobudzisz kreatywność i chęć wdrażania zmian

/

przeprowadzisz zespół przez proces rewolucji

DLACZEGO WARTO SZKOLIĆ SIĘ U MNIE SZKOLIĆ?

 

1. Działam w branży od lat i znam dynamikę pracy administracji od podstaw. Zaczynałam od pracy jako sekretarka, aż do obecnego momentu, w którym z powodzeniem rozwijam własny biznes.

2. Unikam teorii i ogólników. Każda firma jest inna i potrzebuje indywidualnego podejścia nawet tam, gdzie prościej byłoby szukać punktów wspólnych. Współpracując z różnymi organizacjami, zauważyłam, że dopasowane rozwiązania przynoszą znacznie lepsze rezultaty.

3. Jestem Trenerem Mentalnym, co oznacza, że potrafię wydobyć Twoje mocne strony i przepracować wewnętrzne blokady, których wcześniej u siebie nie dostrzegałaś.

4. Na szkoleniach pracujemy metodą warsztatową, co pozwala Ci wyjść z konkretnym rozwiązaniem!

 

A żeby tego było mało:

  • Otrzymasz gotowe pomysły na wdrożenie nowych rozwiązań i stawianie czoła swoim dotychczasowym, zawodowym wyzwaniom,
  • Poznasz metodę procesu grupowego i będziesz mogła przeprowadzić przez niego swój zespół,
  • Spotkasz inne osoby z branży, co pozwoli Wam wymienić się doświadczeniami. 

Program szkolenia*

9:00 – Powitanie uczestniczek

9:15 – Moduł I – Elastyczność i analityczne myślenie

10:00 – Moduł II – Komunikacja i proces grupowy

11:00 – Moduł III – Ocena i podejmowanie decyzji

12:00 – Moduł IV – Rozwiązywanie konfliktów i problemów – zasady i case study

13:30 – Przerwa

14:10 – Moduł V – Zwinność, czyli kreatywna metoda usprawnień

15:30 – Moduł VI – Case study

17:oo – Podsumowanie i zakończenie

Zakres szkolenia: organizacja pracy, komunikacja i zarządzanie ludźmi.

Cel szkolenia: wdrożenie do nadchodzących zmian i  przedstawienie narzędzi

Materiały: materiały szkoleniowe, prezentacja, ćwiczenia

*Program szkolenia jest ramowy i może ulec zmianie w
zależności od stanu wiedzy i potrzeb uczestniczek.

KTO ZORGANIZOWAŁ DLA CIEBIE TO SZKOLENIE?

Urszula Rowińska

Jestem pierwszym Trenerem Administracji w Polsce, Trenerem Mentalnym i Biurową Rewolucjonistką.

Od 15 lat tworzę i organizuję administracje dla firm. Przez lata pracy dopracowałam procesy budowania sprawnej
i bezpiecznej administracji biurowej. Wdrażałam je w międzynarodowych korporacjach, w świecie prawniczym
i firmach otwartych na efektywne zmiany.

Na co dzień prowadzę firmę UrsaGO, która buduje i rozwija administracje firm, opierając się na efektywnych procesach organizacyjnych i potencjale pracowników biurowych. Przeprowadzam audyty administracyjne, szkolę i tworzę kursy on-line.

Prowadzę i rozwijam projekt Biurowe Rewolucje, który skupia wszystkich pracowników pracujących w biurach. Od recepcjonistek po Dyrektorów Administracyjnych.

Mocno wierzę, że dobrze zorganizowana administracja zaczyna się w głowie!

Szkolę i motywuję do skutecznej reorganizacji biura.
Odczarowuję przekonania, nawyki i blokady poprzez trening mentalny.
Jestem Ambasadorką Administracji — łączę świat oczekiwań szefa i rozwoju pracownika.
Opanowuję chaos, zwiększam efektywność działania pracowników i procesów.

 

Moją misją jest tworzyć administracje szyte na miarę i odczarowywanie stereotypów biurowych, poprzez wydobywanie potencjału pracowników.

Dominika Rapacz

Jestem bardzo zadowolona z udziału w szkoleniu "Zorganizowana i pewna siebie."

Największą dla mnie wartością było przeanalizowanie naszych case study oraz zwrócenie uwagi na pracę mentalną, którą każda z nas powinna wykonać.

Pozdrawiam serdecznie 🙂

Agata Ramus

Każdy Office Manager który świadomie kieruje swoją karierą powinien pojawić się na szkoleniu Office Manager Przyszłości, które prowadzi Ula. Szukasz 6h prezentacji, po której głowa puchnie od informacji, a z torebki wypadają wizytówki sprzedawców tych wyjątkowych rozwiązań które od jutra zmienią Twoją pracę?
To na szkoleniu u Uli Rowińskiej na pewno dostaniesz znacznie więcej!

Polecam każdemu, kto chce zaplanować swoją karierę, kto otworzy się na komentarz praktyka z kilkunastoletnim doświadczeniem. Nietypowe podejście, bardzo kameralna grupa, świetnie dobrane miejsce szkolenia, modyfikacja omawianych tematów zgodnie z obecnymi kompetencjami uczestników - wszystko to sprawia, że żałuje się zmarnowanego czasu, pieniędzy i energii na dotychczasowe szkolenia.

Pozdrawiam wszystkich Office Managerów - jeśli wydaje się Wam że już wszystko wiecie, zapraszam na spotkanie z Ulą!

 

 

Klaudia Szweda

Na wstępie dziękuję, że miałam okazję ponownie na wspólne działanie😊
Przez 5 dni intensywnie omawiałyśmy ciekawe, wymagające casestudy.
Największą wartość jaką wynoszę ze szkolenia z Ulą i pozostałymi dziewczynami to nasze burze mózgów, to wspólna praca nad  konkretnymi problemami i MNÓSTWO POZYTYWNEJ ENERGII!
 
Ula Twoja analiza i plan działania na te 5 dni pracy zrobiła na mnie wrażenie, uzupełniłam krótka ankietę, a później jeszcze przed naszym szkoleniem otrzymałam merytoryczną, profesjonalną instrukcję działania, byłam zdziwiona jak na podstawienie kilku, kilkunastu zdań można tak trafnie opisać, zdiagnozować moją sytuację.
Dziękuję! Dziewczyny polecam i zachęcam do pracy razem z Ulą.

 

 

 

 

 

 

Kamila Kłosowska

Kurs bardzo przyjemny, wszystkie wiadomości jasne i przejrzyste. Mimo, że jestem z zawodu technikiem ekonomistą i część wiadomości była mi znana to wiele sobie przypomniałam, jak i również wiele się nauczyłam. Dzięki kursowi czuje się pewniejsza idąc na rozmowę kwalifikacyjną.

Z przyjemnością wezmę udział w kolejnych kursach.

Mega wiedza przekazana w profesjonalny sposób.

Emilia Zybała

Kurs "Zorganizuj Profesjonalne Biuro" polecam każdemu, kto pracuje w administracji lub dopiero zaczyna z nią swoją przygodę.

Znajduje się tam ogromna ilość wiedzy praktycznej oraz materiały, które można wykorzystać od razu u siebie w biurze. Wszystko jest wytłumaczone językiem prostym i przystępnym z dużą ilością przykładów dzięki czemu łatwo sobie wyobrazić pewne sytuacje nawet jeśli do tej pory nie miało się styczności z pewnymi kwestiami.

Sama prowadząca - Ula jest uśmiechniętą i bardzo pozytywną osobą, która zawsze odpowie na każde pytanie.

Pozdrawiam!

Asia Kryger

Kurs Zorganizuj Profesjonalne Biuro, to kurs nie tylko dla asystentek !

To kurs, ktory przyda sie wszystkim pracującym w biurze, na różnych stanowiskach przez których ręce przechodzą umowy, faktury etc. Wyjazdy służbowe oraz eleganckie ubranie, to nic strasznego po kursie u Uli.

Największym plusem jest to, że wiedzę którą otrzymujemy to wiele godzin pracy i lata doświadczenia.

Warte każdych pieniędzy !

Monika Gaweł

Biurowe Rewolucje - profesjonalizm i perfekcjonizm w pracy.
Wpadłam na profil Uli zupełnie przypadkiem, kiedy byłam na etapie poszukiwania pracy.
Ponieważ starałam się o posadę asystentki biurowej, wpadłam na pomysł żeby napisać do Uli z prośbą o pomoc w przygotowaniu się do rozmowy. Umówiła się ze mną na prywatną rozmowę, po ówczesnym przesłaniu CV, które bardzo dokładnie i precyzyjnie omówiła i przede wszystkim poprawiła.
Jako, że jest niesamowicie ciepłym człowiekiem dała mi duże wsparcie po tak długiej przerwie od pracy. Oprócz tego mam pewność, że CV poprawione według uwag Uli jest bardzo dobrze skonstruowane.
Do dziś mam stara wersję z uwagami.

Patra Lauff

Biurowe Rewolucje - pełen profesjonalizm, ogromna wiedza, znajomość realiów: zamiast suchej teorii -> praktyczne wskazówki!

Miałam przyjemność wziąć udział w prywatnej konsultacji z Ulą, którą wygrałam po udziale w jednym z webinarów.

Otrzymałam konkretne odpowiedzi na wszystkie moje pytania dotyczące: organizacji dokumentów w sposób przejrzysty; zabezpieczania danych; radzenia sobie w sytuacjach stresowych w biurze; pracy z zadaniami ad hoc.

Duża dawka przydatnych informacji, polecam!

TERMINY SZKOLENIA:

21 października

 

WARSZAWA

13 listopada

 

WARSZAWA

Twoja inwestycja

Udział w moim szkoleniu to inwestycja, która zaowocuje dla Ciebie zmianą i udoskonaleniem systemu pracy. Zyskasz dodatkowe umiejętności zarządzania zespołem i przeprowadzenia go przez proces nadchodzących zmian – skorzystasz z mojego ponad 15-letniego doświadczenia. Pracujemy w grupach, lecz dla mnie każdy z uczestników jest równie ważny.

Dlatego dziś zapraszam Cię do udziału w moim szkoleniu w wyjątkowej cenie, którą przygotowałam specjalnie na nowy sezon. Cena będzie aktualna tylko przez mocno ograniczony czas, dlatego zachęcam Cię do podjęcia decyzji już teraz i dołączenia do jednego do szkolenia.

Zarezerwuj swoje miejsce!

KUPUJę w cenie 1479 zł

Pamiętaj:

W cenę szkolenia wliczona jest woda, herbata, kawa i lunch.
Jeśli masz jakieś nietolerancje pokarmowe, koniecznie daj mi znać.

Szczegóły dotyczące szkolenia otrzymasz na adres e-mail podany w trakcie dokonywania zamówienia.

Podczas szkolenia zapewnione zostaną wszystkie środki bezpieczeństwa sanitarnego.

Warunkiem odbycia się szkolenia jest grupa minimum 4 osób.

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat, który wyślę do Ciebie pocztą.

W razie potrzeby wystawię Tobie lub Twojemu pracodawcy fakturę.

Jeśli potrzebujesz fakturę pro-formę, wystarczy, że wyślesz do mnie e-maila: biurowerewolucje@ursago.pl

MASZ PYTANIE, PISZ!

Proszę, potwierdź checbox poniżej: