Wybierz, urządź i zorganizuj NOWE BIURO!

Szkolenie | 22 listopada 2019 | Warszawa

 

Nowe biuro dla firmy jest zawsze sporym wyzwaniem logistycznym, aranżacyjnym i organizacyjnym. Na przestrzeni lat poznaliśmy wyzwania i problemy, jakie przy tak dużym projekcie mogą się pojawić. Łącząc siły, postanowiliśmy pomóc firmom i pracownikom administracji sprostać wyzwaniu pt. NOWE BIURO! Opracowaliśmy szkolenie, które pomoże Ci przejść przez ten wymagający proces.

Tylko 5 miejsc!

Złap swoje miejsce

NA SZKOLENIE ZAPRASZAJĄ:

Celem szkolenia jest..

wspomóc działania Office Managerów i wszystkich pracowników administracyjnych, którym powierzono znalezienie i organizację nowego biura dla firmy. Chcemy pokazać potencjalne zagrożenia i wyzwania, jakie mogą się pojawić. Podpowiemy rozwiązania, jak można ich uniknąć lub nawet wyeliminować do zera. Przygotowaliśmy praktyczne wskazówki, które ograniczą Wasz czas, pieniądze i energię.

Na szkoleniu otrzymasz wiedzę od osób z wieloletnim doświadczeniem w branży nieruchomości, projektowania wnętrz biurowych, jak i samej organizacji pracy administracji firmowej.

Podzielimy się: wiedzą, wskazówkami, kontaktami i pokażemy możliwości pracy nad projektem w otoczeniu ekspertów.

Chcemy, by ten warsztat był drogowskazem do lepszego planowania i organizacji. Abyś mogła spokojnie się przygotować i jeszcze lepiej zarządzać przy realizacji projektu pt. NOWE BIURO.

KORZYŚCI Z UDZIAŁu W szkoleniu:

🔔

Poznasz 3 najważniejsze obszary dotyczące nowego biura dla firmy czyli: wybór, urządzenie
i zarządzanie.

🔔

Otrzymasz wiedzę, materiały
i konkretne wskazówki od ludzi, którzy zajmują się tym na co dzień i wiedzą, jak zorganizować projekt od A do Z.

🔔

Masz możliwość przeanalizowania, zadawania pytań i otrzymania pomocy dedykowanej Twojej firmie i Twoim potrzebom.

Prowadzący:

Aleksandra Dobrzyniecka
Aleksandra Dobrzyniecka

Centrum Ikea dla Firm

Architekt i Projektant Użyteczności
(UX Designer)

Na co dzień Projektant w Centrum IKEA dla Firm. Po godzinach wieloletni blogger, ilustrator i zapalony cukiernik. Uwielbia obserwować życie różnych ludzi, wsłuchiwać się w ich historie, potrzeby i problemy, aby następnie szukać rozwiązań na przyjemne miejsce pracy i przestrzeń do życia. Mała przestrzeń do życia? Miejsce pracy, które pomaga działać kreatywnie? To wyzwanie, ale też wspaniałe doświadczenie!

 

Centrum IKEA dla Firm

www.ikea.com/pl/pl/ikeadlafirm/centrum
Jerzy Węglarz
Jerzy Węglarz

Biuro na Miarę

Specjalista ds. wynajmu biur, założyciel i prezes firmy Biuro Na Miarę

To co robię dziś zawodowo, jest wynikiem mojej edukacji, doświadczenia i pragnienia – kształciłem się w kierunku ekonomicznym na Uczelni Łazarskiego, później pracowałem w największej agencji nieruchomości w Polsce, a w międzyczasie zawsze chciałem spróbować sił jako przedsiębiorca. W ten sposób prowadzę dziś młodą, ale już prężnie działającą firmę specjalizującą się w wynajmie biur, gdzie na co dzień wraz z całym zespołem Biuro Na Miarę pomagamy firmom w znalezieniu nowej siedziby. Prywatnie pomagam odkrywać świat synkowi Adamowi, a wolnym czasie rywalizuję w amatorskich sportach motorowych.

 

Biuro Na Miarę


https://biuronamiare.pl/
Urszula Rowińska
Urszula Rowińska

UrsaGO | Biurowe Rewolucje

Trener Administracji, Trener Mentalny, Biurowa Rewolucjonistka.


Od 14 lat tworzę i organizuję administracje dla firm. Przez lata pracy dopracowałam procesy budowania sprawnej i bezpiecznej administracji biurowej. Wdrażałam je w międzynarodowych korporacjach, w świecie prawniczym i firmach otwartych na efektywne zmiany.
Na co dzień prowadzę firmę UrsaGO, która buduje i rozwija administracje firm opierając się na efektywnych procesach organizacyjnych i potencjale pracowników biurowych. Przeprowadzam audyty, szkolę i tworzę kursy on-line.

Prowadzę i rozwijam projekt Biurowe Rewolucje, który skupia wszystkich pracowników pracujących w biurach. Od recepcjonistek po Dyrektorów Administracyjnych. Moją misją jest tworzyć i rozwijać administracje szyte na miarę.

UrsaGO | Biurowe Rewolucje

https://biurowerewolucje.pl/

PROGRAM SZKOLENIA

22 listopada 2019

08:45 
Rejestracja

Przywitanie uczestników. 

09:00 
Start szkolenia

Szkolenie rozpoczniemy od krótkiego wprowadzenia, przedstawienia bliżej prelegentów i poznania uczestników.

09:15 – 10:30
I Panel:

Jerzy Węglarz
Biuro na Miarę

Poszukiwanie, przygotowanie a docelowo zmiana biura jest złożonym i czasochłonnym zadaniem. Do tego zadania najczęściej zaangażowane jest kierownictwo firmy i pracownicy działu administracji.

Każda firma ma indywidualne wymagania i potrzebuje innego biura, dlatego warto wiedzieć, jak się przygotować, żeby uniknąć wpadki i zrobić to dobrze.

Większość pracowników chciałaby pracować na linii metra, w centrum, a kierownictwo-najczęściej blisko domu, tanio i z parkingiem. Czy da się to wszystko ze sobą pogodzić?

 Podczas szkolenia: 

  • podpowiem, jak dobrze przygotować się do zmiany biura,
  • pokażę, jak uniknąć błędów przy porównywaniu ofert,
  • poznasz moją pracę od kuchni-usłyszysz ciekawe przykłady z życia wzięte,
  • zdobędziesz umiejętność obliczania całkowitego kosztu prowadzenia biura,
  • opowiem, skąd wziął się fenomen ekspansji powierzchni coworkingowych.
10:30 – 10:40
Case study I panelu

Po każdym panelu omówimy przypadek wybranych uczestniczek szkolenia. Dzięki temu szkolenie będzie miało także elementy warsztatu i pomoże odpowiedzieć na pytania uczestniczek.

10:45 – 12:00
II Panel:

Aleksandra Dobrzyniecka
Centrum Ikea dla Firm

20 lat temu świat nie pomyślałby, że Szef będzie chciał przyciągnąć do siebie pracowników, oferując im wspaniale urządzone miejsce pracy. Dobrze zorganizowane biuro plasuje się prawie na równi z benefitami dla pracowników. A często to właśnie wygląd biura decyduje, czy pracownik przyjmie ofertę pracy. Jeszcze 10 lat temu, nikt nie pomyślałby, że styl aranżacji biur będzie dążył do stworzenia domowego, naturalnego klimatu.

Z filmów o przyszłości byliśmy przyzwyczajeni do zupełnie innego wizerunku: dużo szkła, połysku, elegancji, światła w różnych kolorach, a dziś… jak kształtuje się wizerunek nowoczesnego biura?

 Podczas szkolenia: 

  • usłyszysz nie jedną historię biurową z udziałem IKEA,
  • odkryjesz ciekawostki IKEA,
  • poznasz tajniki planowania przestrzeni biura, która współpracuje z pracownikami,
  • rozwiejesz obawy przed planowaniem swojego nowego biura.
12:00 – 12:10
Case study II panelu

Po każdym panelu omówimy przypadek wybranych uczestniczek szkolenia. Dzięki temu szkolenie będzie miało także elementy warsztatu i pomoże odpowiedzieć na pytania uczestniczek. 

12:15 – 13:30
III Panel:

Urszula Rowińska
UrsaGO | Biurowe Rewolucje

Wybór i urządzenie biura były ważnym etapem. Jednak najbardziej wymagający dopiero przed Tobą. Koordynacja przeprowadzki i zorganizowanie nowego biura to dopiero wyzwania godne biurowego sapera.

Po 14 latach pracy w korporacjach wiem, jak ważne jest zarządzanie przestrzenią i koordynacja obowiązujących zasad, tworzenie i wdrażanie nowych, a także zorganizowanie przestrzeni biurowej tak, by każdy pracownik był zadowolony. Rolą pracownika administracji jest łączyć wszystkie światy zasad, wymagań i oczekiwań pracowników, a także firmy. 

 Podczas szkolenia: 

  • opowiem Ci, jak ja-jako Office Manager radziłam sobie z projektami typu: NOWE BIURO,
  • dostaniesz wskazówki, jak zorganizować sobie czas, pracę i zadania w tym intensywnym okresie,
  • poznasz metody, które pomogą Ci przejść przez każdy etap projektu aż do przeprowadzki,
  • zainspirujesz się do tworzenia sobie nowego ładu organizacyjnego.
13:30 – 13:40
Case study III panelu

Po każdym panelu omówimy przypadek wybranych uczestniczek szkolenia. Dzięki temu szkolenie będzie miało także elementy warsztatu i pomoże odpowiedzieć na pytania uczestniczek. 

13:40 – 14:15
Podsumowanie szkolenia

Po oficjalnym podsumowaniu szkolenia i odpowiedzi na pytania uczestniczek, zapraszamy na drobny poczęstunek i rozmowy w kuluarach. Każde pytanie jest ważne, a my jesteśmy do dyspozycji i pomocy. 

Koszt szkolenia wynosi

99,00

79 zł
do 21 października

Wystawiamy faktury

Już tylko 5 miejsc!

 

Złap swoje miejsce, bo rozchodzą się, jak świeże bułeczki!

 

Miejsce szkolenia:

wkrótce zostanie ogłoszone!

Opinie po warsztatach
organizowanych przez Biurowe Rewolucje:

Serdecznie polecam Szkolenia u Urszuli Rowińskiej. Osobiście miałam przyjemność brać udział w szkoleniu: "Wybierz, Urządź i Zorganizuj Swoje Nowe Biuro". Bardzo rzetelne podejście do szkolenia i bardzo dobra znajomość tematu. Wiedza bardzo praktyczna do wdrożenia od zaraz.

Katarzyna Krasoń

Oceniam warsztaty na 6 z plusem, zdecydowanie przekroczyły moje oczekiwania. Bardzo dobra atmosfera, doskonałe przygotowanie prowadzących, którzy od samego początku mają świetny kontakt z uczestnikami. Przekazują przydatne informacje, które przypominają to, co już wiemy i dodatkowo pokazują nowe, wartościowe treści. Szkolenie zachęcało do ''otwierania się'' w trakcie ćwiczeń, ale jednocześnie skłaniało do własnych przemyśleń podczas autoanalizy. Nie było czasu na nudę, uczestniczyłam w warsztatach z czystą przyjemnością.

Barbara Jach

Dziewczyny jeśli macie problem, w którą stronę ruszyć z natłokiem zadań, jak zorganizować efektywnie swoją pracę w biurze bądź „okiełznać” wymagającego szefa, polecam skorzystać z kursu przygotowanego przez Ulę. po pierwsze otrzymacie dawkę solidnej, merytorycznej wiedzy popartej bogatym doświadczeniem zawodowym po drugie będziecie miały możliwość poznać i współpracować z osobami, które już odniosły sukces zawodowy, i wiedzą jak nas pokierować w naszych codziennych wyzwaniach po trzecie praca na żywym organizmie, zostaną omówione i rozwiązane zagadnienia, z którymi Ty masz problem na koniec nie mogę pominąć samej organizacji szkolenia, dogodna lokalizacja, profesjonalnie przygotowana sala konferencyjna, przepyszna kawa, cudowne upominki 🙂 WARTO!

Klaudia Szweda

Codzienne zmagania z zadaniami i różnorakimi aspektami pracy asystentki bardzo motywują do poszukiwań wszelkich patentów na "ogarnięcie" biurowego chaosu i obowiązków z różnorakich obszarów. Na stronę Biurowych Rewolucji trafiłam przypadkiem, ale jak tylko zobaczyłam po wejściu materiał o organizacji faktur natychmiast wiedziałam że jestem w domu 🙂 (właściwie pierwsza myśl to było "O Matko, czemu tak późno tu trafiłam ?!" :D) - znalazłam dokładnie to czego potrzebowałam. Wiedza przekazywana przez Ulę jest podana w bardzo przystępny sposób, zawiera wręcz gotowe porady i wskazówki / instrukcje co i jak wdrożyć - dla "świeżaków" (ale nie tylko) na wagę złota. Do tego Ula jest bardzo energiczną, wesołą a przy tym kompetentną kobietą - live'y na fb towarzyszą mi przy porannym rozruchu, a sama Ula dzieli się chętnie różnymi historiami z własnego doświadczenia. Dzięki Uli wprowadziłam lepszą organizację swoich dokumentów oraz projektów a także wiem co jeszcze muszę wdrożyć. Miałam też przyjemność uczestniczyć w ostatnich warsztatach stacjonarnych i już wiem, że chcę być na następnych 😉

Zofia Omilian

Polecam Biurowe Rewolucje wszystkim stawiającym pierwsze kroki w pracy administracyjnej, jak i będącym w zawodzie już długo, a chcącym zwiększyć swoje kompetencje. Zarówno w grupie facebookowej, jak i na żywo każdy może liczyć na cenne informacje, wskazówki, ćwiczenia, narzędzia przydatne w pracy biurowej. Ula Rowińska jest przesympatyczną osobą z ogromną wiedzą i doświadczeniem, zdecydowanie warto przeprowadzać z nią swoje Biurowe Rewolucje! 🙂

Ada Beszterda

PARTNERZY SZKOLENIA: