Zwiększ swoją efektywność pracy w biurze!

Weź udział w warsztacie
Chcę pracować efektywniej w biurze!

Rozwój

Weź udział w warsztacie Biurowych Rewolucjonistek, który odbędzie się już 1 czerwca w Warszawie!

Podczas warsztatów popracujemy najpierw z Twoją głową po to, by dostrzec to, czego w swojej pracy nie widzisz na co dzień. Na chwilę zatrzymamy się i ocenimy Twoją obecną sytuację po to, byś jak najlepiej otworzyła się na pracę w trakcie trwania warsztatów.

 

  • Zwiększysz pewność siebie, a dzięki temu docenisz swój wkład pracy w sprawne działania całego biura i poczujesz większą kontrolę nad wykonywanymi przez Ciebie zadaniami.
  • Poznasz 30 sposobów na zwiększenie efektywności pracy w biurze, a następnie wybierzesz z nich te, które zastosujesz u siebie i rozpiszesz sobie plan działania, jak to zrobić. Stworzysz system, w którym Twoja praca będzie bardziej uporządkowana
    i zajmie mniej czasu.
  • Dostaniesz narzędzia, które ułatwią Ci zarządzanie grupą pracowników biurowych. Ustalisz jasne sposoby komunikacji między wami i reguły działania w biurze.
  • Damy Ci do ręki gotowy plan współpracy i rozmów z szefem, tak byś mogła od razu przejść do działania i ulepszenia komunikacji i relacji na polu Ty i szef.
  • Dzięki przedstawieniu case study o reorganizacji Twojej organizacji pracy dowiesz się, jakie błędy w organizacji pracy popełniasz i jak skutecznie je naprawić.

 

Chcemy by ten warsztat był dla Ciebie motorem do działania, więc stworzymy rozwiązania dopasowane do Twojej pracy i biura, byś mogła skutecznie wprowadzić wypracowane zmiany w życie!

Właśnie dlatego powstał warsztat Biurowych Rewolucjonistek

Jest wiele szkoleń, które w sposób ogólny omawiają pracę asystentek czy office managerów. Zamiast dawać konkretne rozwiązania, uczą reguł i teorii.

Ideą warsztatu jest praca na case study uczestniczek i tworzeniu rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb, charakterów, możliwości i biur, w których pracują.
Bez teorii, bez sztywnych norm, tylko konkret i rozwiązania.

Właśnie dlatego uczestniczki (asystentki, sekretarki, office managerowie) najpierw odpowiadają na ankiety, analizujemy ich sytuacje i podczas warsztatu omawiamy ich własne przypadki. Skupiamy się na tworzeniu rozwiązań dopasowanych do ich możliwości i sytuacji.

Konkret

A jak to jest u Ciebie?

Natłok zadań Cię wykańcza?

Ilość zadań na liście TO DO stale się mnoży i nie widać końca. Lista puchnie, a wszyscy nad Tobą stoją i pytają: kiedy to będzie gotowe?

Utknęłaś w martwym punkcie?

Znasz podstawowe zasady planowania, organizacji biura i działania. Lecz wciąż coś nie wychodzi i nie wiesz, jak ugryźć tę całą organizację pracy?

Szukasz metod, by zarządzać pracownikami w biurze?

Próbujesz metodą prób i błędów wypracować sobie zasady delegowania, wymagań i współpracy z ludźmi w biurze. I potrzebujesz podpowiedzi, jak połączyć pewne kropki i te zmiany wprowadzić?

Wymagające rozmowy z szefem?

Chętnie współpracujesz ze swoim szefem, lecz brakuje Ci konsekwencji i pewności siebie w rozmowach z nim. Starasz się coś ustalać, szef robi inaczej, a Ty masz z tym kłopot w codziennych obowiązkach. Ta współpraca nie do końca idzie po Twojej myśli?

 

{

Oceniam warsztaty na 6 z plusem, zdecydowanie przekroczyły moje oczekiwania. Bardzo dobra atmosfera, doskonałe przygotowanie prowadzących, którzy od samego początku mają świetny kontakt z uczestnikami. Przekazują przydatne informacje, które przypominają to, co już wiemy i dodatkowo pokazują nowe, wartościowe treści. Szkolenie zachęcało do ''otwierania się'' w trakcie ćwiczeń, ale jednocześnie skłaniało do własnych przemyśleń podczas autoanalizy. Nie było czasu na nudę, uczestniczyłam w warsztatach z czystą przyjemnością.

Barbara Jach

Dziewczyny jeśli macie problem, w którą stronę ruszyć z natłokiem zadań, jak zorganizować efektywnie swoją pracę w biurze bądź „okiełznać” wymagającego szefa, polecam skorzystać z kursu przygotowanego przez Ulę. po pierwsze otrzymacie dawkę solidnej, merytorycznej wiedzy popartej bogatym doświadczeniem zawodowym po drugie będziecie miały możliwość poznać i współpracować z osobami, które już odniosły sukces zawodowy, i wiedzą jak nas pokierować w naszych codziennych wyzwaniach po trzecie praca na żywym organizmie, zostaną omówione i rozwiązane zagadnienia, z którymi Ty masz problem na koniec nie mogę pominąć samej organizacji szkolenia, dogodna lokalizacja, profesjonalnie przygotowana sala konferencyjna, przepyszna kawa, cudowne upominki 🙂 WARTO!

Klaudia Szweda

Codzienne zmagania z zadaniami i różnorakimi aspektami pracy asystentki bardzo motywują do poszukiwań wszelkich patentów na "ogarnięcie" biurowego chaosu i obowiązków z różnorakich obszarów. Na stronę Biurowych Rewolucji trafiłam przypadkiem, ale jak tylko zobaczyłam po wejściu materiał o organizacji faktur natychmiast wiedziałam że jestem w domu 🙂 (właściwie pierwsza myśl to było "O Matko, czemu tak późno tu trafiłam ?!" :D) - znalazłam dokładnie to czego potrzebowałam. Wiedza przekazywana przez Ulę jest podana w bardzo przystępny sposób, zawiera wręcz gotowe porady i wskazówki / instrukcje co i jak wdrożyć - dla "świeżaków" (ale nie tylko) na wagę złota. Do tego Ula jest bardzo energiczną, wesołą a przy tym kompetentną kobietą - live'y na fb towarzyszą mi przy porannym rozruchu, a sama Ula dzieli się chętnie różnymi historiami z własnego doświadczenia. Dzięki Uli wprowadziłam lepszą organizację swoich dokumentów oraz projektów a także wiem co jeszcze muszę wdrożyć. Miałam też przyjemność uczestniczyć w ostatnich warsztatach stacjonarnych i już wiem, że chcę być na następnych 😉

Zofia Omilian

Polecam Biurowe Rewolucje wszystkim stawiającym pierwsze kroki w pracy administracyjnej, jak i będącym w zawodzie już długo, a chcącym zwiększyć swoje kompetencje. Zarówno w grupie facebookowej, jak i na żywo każdy może liczyć na cenne informacje, wskazówki, ćwiczenia, narzędzia przydatne w pracy biurowej. Ula Rowińska jest przesympatyczną osobą z ogromną wiedzą i doświadczeniem, zdecydowanie warto przeprowadzać z nią swoje Biurowe Rewolucje! 🙂

Ada Beszterda

Opinie

Jak przebiega warsztat?

1. Na 3 tygodnie przed warsztatem otrzymasz ankietę do wypełnienia.

2. Podczas warsztatu pracujemy panelami, lecz cenimy sobie flow warsztatu i pracę z uczestniczkami.

3. Po każdym panelu odbywają się 7-minutowe przerwy na kawę i przekąskę.

4. Warsztat odbywa się 1 czerwca w godzinach od 10:00 do 16:00. 

GŁÓWNE TEMATY WARSZTATU:

R

Pewność siebie w biurze - elementy treningu mentalnego,

R

Zarządzanie grupą pracowników w biurze,

R

30 sposobów na zwiększenie efektywności pracy w biurze.

R

Reorganizacja Twojej organizacji pracy - case study,

R

Plan współpracy i rozmów z szefem.

Prowadzący warsztat

Urszula Rowińska

Trenerka Administracji, Biurowa Rewolucjonistka

Od 13 lat organizuję Biurowe Rewolucje. Kiedyś na etacie, teraz we własnej firmie. Dziś pomagam szefom firm i kobietom, takim jak ja kiedyś: zarządzającym biurami. Obie grupy wspieram w: organizacji pracy, tworzeniu procesów administracyjnych, rekrutacji i budowaniu efektywnie działającego zespołu.

Zależy mi na odczarowaniu stereotypów, złych przekonań zarówno szefów, jak i samych administratorek biur, co do ważności pracy ich pracy w firmie. Ja też kiedyś zaczynałam i wiem, jak to jest:
uczyć się wszystkiego metodą prób i błędów,a do tego walczyć ze stereotypami.

Dlatego swoją wiedzą, doświadczeniem i narzędziami dzielę z kobietami.

Wojciech Rowiński

Dyrektor Zarządzający szwedzkiego koncernu w Rosji

Od 26 lat związany ze szwedzkim koncernem samochodowym. Współtworzył organizację i sieć sprzedaży w Polsce przechodząc wszystkie szczeble rozwoju zawodowego. Obecnie zarządza przedstawicielstwem firmy na terenie Federacji Rosyjskiej. Zarządza 600 pracownikami i 64 partnerami strategicznymi. Wcześniej prowadził firmę w czasie wojny na Ukrainie, przez co zarządzanie kryzysowe nie jest mu obce. Pracuje z pasją i ogromnym zaangażowaniem, czym zaraża swoich pracowników i partnerów. Motywuje, wspiera i rozumie problemy szefów
i pracowników.

Koszt warsztatu:

649 zł

1. W cenie warsztatu wliczone są materiały, woda i drobny poczęstunek.

2. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT na firmę, napisz do mnie: biurowerewolucje@ursago.pl

3. Miejsce warsztatu zostanie przekazane na tydzień przed terminem.

4. Płatność za warsztat tylko przelewem lub kartą.

5. Ilość miejsc ograniczona – grupa kameralna.

Dołącz do nas i zrób swoją Biurową Rewolucję!