DOŁĄCZ!

WEBINARIUM

Jak zorganizować biuro w czasach pandemii i ciągłej zmiany?

Dołącz do cyklów webinariów i dowiedz się, jak radzić sobie z aktualną sytuacją stresującej zmiany i braku pewności. Przedstawię Ci rozwiązania, które pomogą usprawnić działanie i ułatwić funkcjonowanie w nowej, biurowej rzeczywistości.

Webinarium to cykle 3 spotkań. Znajdziesz tu wykłady, rozmowy z gośćmi oraz sesje Q&A.

Dowiedz się, jakie tematy poruszane będą na webinarze i dołącz do mnie już na pierwszym spotkaniu w dniu 20 października! 

Agenda

CZĘŚĆ 1

22.10.2020 | start: 10:00

1. Czasy są wyjątkowe, czym administracja obecnie dysponuje?
2. Typowe błędy organizacyjne w czasie pandemii – analiza ostatnich miesięcy.
3. Rozmowa z przedstawicielem firmy Orplast – godz. 11:00
4. Rozmowa z przedstawicielem Fellowes – godz. 11:15
5. Zakończenie – sesja Q&A

CZĘŚĆ 2

29.10.2020 | start: 10:00

1. Nowe zasady świata ciągłej zmiany – model.
2. Usprawnienia, które mogą pomóc – wskazówki.
3. Rozmowa z przedstawicielem firmy KW Trade – godz. 11:00
4. Rozmowa z przedstawicielem Inahon – godz. 11:15
5. Rozmowa z przedstawicielem ZIBI – godz. 11:30
6. Zakończenie – sesja Q&A

CZĘŚĆ 3

05.11.2020 | start: 10:00

1. Checklista działań na najbliższe miesiące zmiany
2. Typowe firmowe przypadki – analiza case study
3. Rozmowa z przedstawicielem firmy GDD – godz. 11:00
4. Rozmowa z przedstawicielem Trodat – godz. 11:15
5. Rozmowa z przedstawicielem 3M – godz. 11:30
6. Zakończenie – sesja Q&A

Zapisz się i nie przegap tego wydarzenia!

PROJEKT POWSTAJE WE WSPÓŁPRACY Z IPBBS

www.ipbbs.org.pl

Dlaczego warto dołączyć?

Webinarium obejmuje 3 merytoryczne spotkania, z których wyniesiesz mnóstwo wskazówek do wdrożenia w swoim biurze

Sesje Q&A, podczas których otrzymasz odpowiedzi na najbardziej nurtujące Cię obecnie pytania

W spotkaniach udział wezmą firmy polecane w katalogu Rekomendacji Rowińskiej - najlepsze dla Twojego biura

Dołącz już teraz i otrzymaj w prezencie katalog, który dla Ciebie przygotowałam. To zbiór moich rekomendacji i poleceń – selekcja marek i produktów, które ułatwią Ci biurową codzienność i organizację pracy. Sprawdź sama i poznaj nowe, ciekawe produkty, aplikacje i firmy, dzięki którym Twój biurowy świat może ulec poprawie.

Kim jestem?

Nazywam się Ula Rowińska,

Jestem Pierwszym Trenerem Administracji w Polsce, Trenerem Mentalnym i Biurową Rewolucjonistką. Już ponad 15 lat odmieniam administracje. Prowadzę własną firmę UrsaGO i prowadzę projekt Biurowe Rewolucje. Pomagam pracownikom biur stworzyć administrację na miarę ich doświadczenia, czasu i firmy, w której pracują. Uczę i daję konkretne rozwiązania, jak zorganizować sobie pracę, zadania i cały ten biurowy świat. Przy pomocy Treningu Mentalnego udowadniam, że dobrze zorganizowana administracja zaczyna się w głowie. Audytuję, szkolę i tworzę kursy on-line.